Hoe sluit ik deze autoradio (foto) aan in mijn oude auto?

Ik heb een autoradio (Caliber RMD 069), gekocht voor mijn Subaru Justy en wil deze aansluiten. Dit zou mogelijk moeten zijn met een universele ISO-stekker, dacht ik. Niet dus, en nu ben ik ten einde raad, herkent iemand de aansluiting (witte stuk) op de foto?
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee, witte vrouwtje linksonder, enig idee? zou top zijn

Het beste antwoord

De aansluiting aan de kant van de autoadio is doorgaans merkspecifiek. De aansluiting in het dashboard is ISO genormeerd, maar wel afhankelijk van het type auto.

Caliber levert behoorlijk wat verloopkabels, maar een kabel voor Subaru staat niet vermeld op hun website.

Speurwerk levert op dat http://www.autoradio-store.be de kabel heeft voor 14,95 (ex verz.kost) bestelnummer PEB11.1294-02PS

Veel muziek plezier nog!