Hoeveel reclameborden zijn er op het plein Time Square?

Ik doe een project met school en ik en mijn groepje kunnen het antwoord nog steeds niet vinden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is geen algemeen antwoord en dat zul je op Internet ook niet vinden. Morgen kunnen er minder zijn dan vandaag, en andersom, want het verandert natuurlijk constant.... Je kunt vanaf Streetview misschien wel een telling doen, goed idee, maar: *Je moet dan wel aangeven dat dit de situatie was op de gegeven datum
*Je zult verder wel eerst heel goed van tevoren moeten bepalen wat je als 1 'reclamebord' zult tellen en wat niet. Je kunt best borden hebben waarop meerdere reclames te zien zijn. Dat heb je bijv. bij elektronische reclameborden waarop de afbeelding steeds verandert. Je kunt ook uithangborden hebben van bedrijven. Is dat ook een reclamebord, of is dat een uithangbord? Nu ja, dit soort zaken moet je dus wel eerst afspreken voordat je gaat zitten tellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat veranderd constant, liep toevallig eergisteren nog over times square, terwijl er een enorm groot nieuw scherm werd opgehangen.

Antwoorden (1)

Opvallend kenmerk van het plein Times Square zijn de talloze elektronische billboards, waarvan er meer dan 50 hangen. (vrij naar Wikipedia)
Bordensteker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
In het kader van een telproject kan het geen kwaad om de naam van het plein alvast correct te schrijven als Times Square. De naam is gegeven op 8 april 1904 toen de krant New York Times er zijn hoofkantoor had gevestigd.