Hoe kan het dat ik op snapchat verhaallijnen tezien krijg van mensen wat ik niet ken ( ook niet bevriend mee ben) ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan moet je naar de instellingen gaan en dan aan klikken dan iedereen je snaps kan sturen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar dat moet ik juist niet meer hebben ik wil graag dat niemand me snaps dort sturen die ik niet ken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je het juist doen dan alleen jouw vrienden je snaps kunnen sturen
Snapchat laat automatisch veel populaire filmpjes zien. Zo ook vaak van grote evenementen waar veel over gepraat wordt. Je kan dit inderdaad uitzetten bij je instellingen.