ik ben op zoek naar een spel waarbij je moet inloggen en dan een hele wereld hebt zoals ecki, maar dat is er niet meer?

een voorbeeld van een leuk spel is movie star planet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik vond zelf Habbo Hotel altijd erg leuk. En als je geïnteresseerd bent in mode is Stardoll ook wel wat voor jou.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Die eerste bestaat toch al lang niet meer?
als je meer van realistisch houd is secondlife misschien wel een spel voor jou