Kan ik een pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt?

Kan ik een pakketje lagen bezorgen bij een afhaalpunt bv bij de Jumbo, doormiddel van het adres van de winkel in te voeren, zodat ik het zelf later op kan halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1.8K
Amadea
9 jaar geleden
Dat regelt zichzelf als het pakket door TNT wordt bezorgd. Want als ze twee keer vergeefs aan de deur zijn geweest moet je naar het dichtst bij jou in de buurt zijnde postagentschap om het op te halen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel Albert Heijn winkel hebben deze mogelijkheid ook. je geeft gewoon bij je bestelling als afleveradres die van de winkel op.

Antwoorden (1)

Ja, ik weet niet precies of het op die manier werkt, want daar heeft de Jumbo niets aan. Ik weet wel dat er diverse AH's zijn die afhaalpunten hebben. Je kunt het het best vragen aan de betreffende supermarkt.