Waarom kan ik op Zylom Games, het spelletje Gold Rush on line niet meer spelen?

Wat ik begreep, was dat het door een Java up date, voorlopig niet meer kon worden gespeeld. Maar komt dit spelletje wel terug?

9 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Als ik in de lijst kijk bij Zylom, staan er een paar versies van Goldrush die je maar 30 minuten kunt spelen, en daarna moet kopen (en ze zijn best wel belachelijk duur voor dit type spelletjes) .

Er zin ook drie online versies, maar die lijken gewoon te lopen. Maar ze laden wel extreeeeeeem traag..... ik hoop dat ik ze kan proberen om je antwoord te geven voor deze vraag verdwijnt...

Je moet natuurlijk de meest recente versie van Java hebben, evenals van Flash (beiden via de site te downloaden) en de Zylom gameplayer, maar ik neem aan dat je die hebt. Kan soms ook goed zijn alles weer even opnieuw te installeren. Check dan of je wellicht op je computer advertenties hebt geblokkeerd : geen advertrenties, geen spelletjes. Dat is nu eenmaal de ' prijs' die je bij Zylom betaalt voor gratis spelen. (Hoewel het bij mij inmiddels loopt zonder dat ik de advertentie kon zien).

http://www.zylom.com/nl/help/section/5/?sid=5

Ik kan ze gewoon spelen. Het bestel lijkt dus gewoon even alle stappen uit de "help" door te lopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
jacob46
9 jaar geleden
Bedankt voor je advies, marleen. Maar wat bedoel jij met 3 on-line versies?