Yep! Je bent pas uitgegroeid op je +- 22e. Tot die tijd kan er vanalles gebeuren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even een aanvulling op hierboven.
Dat hangt van veel af.

Vrouwen groeien niet meer vanaf hun 16de/17de ( zijn sluiten gemiddeld de groeischijven in het skelet)
Bij mannen is dat eerder 17/18jaar
Vanaf dat punt zijn er erg veel verschillen. Sommigen groeien niet meer en hebben hun lengte dus al tegen de tijd dat ze met de wagen mogen rijden. Anderen die groeien nog 15 cm die laatste jaren. Want tot je 21/22jaar kan je nog steeds groeien zoals hierboven staat. Dit is vooral bij mannen het geval.