Kan ik een defect apparaat ruilen zonder verpakking?

Hallo allen,

Ik heb een aantal dagen geleden een oplader bij de Action aangeschaft en deze is na 3 dagen defect geraakt.

De verpakking heb ik weggegooid omdat er een plastic verpakking omheen zat waar bij je de verpakking door moet knippen om de oplader uit te halen.

De bon heb ik nog.

Nu is mijn vraag, kan ik deze ruilen voor een andere oplader zonder verpakking?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het om een defect apparaat gaat en het is niet je zelf te verwijten doet action niet moeilijk in de regel. Succes.

Antwoorden (4)

Nee, je kunt hem niet ruilen.
Ze zullen hem repareren.
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
En als de reparatie niet lukt of niet mogelijk is, ontvangt de koper waarschijnlijk een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de action niet hoor. Allemaal van dat goedkoop spul. Vervangen is goedkoper dan reparatie
je hebt recht op een degelijk product en ze kunnen toch aan het uiterlijk zien of het product het zelfde er uitziet als dat er in de schappen ligt. ook heb je de bon nog. kijk anders op de trosradar website. daar staat ook een hele boel informatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de action doen ze niet moeilijk. Gewoon terug gaan. Je krijgt bijna zeker een vervangend apparaat of een tegoed bon. (Geld terug doen ze niet aan)

Omdat het bij de action vandaan komt, gaat het waarschijnlijk om een paar Euro. En zal er niet gerepareerd worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze moeten wel geld terug geven als jij dat niet wilt! Zie op tros radar. Daar heb je namelijk recht op. http://www.radartv.nl/mobiel/consumentenhulp/hulp-bij/detail/article/consumententip-rechten-en-plichten-bij-tegoedbonnen/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Action doet allang niet meer aan tegoedbonnen, je krijgt gewoon je geld terug of een nieuwe.
Ik hoop dat je de bon niet mee hebt weggegooid. Dus heb je de bon nog en ga terug naar de action, vraag hoe ze dit gaan oplossen. Het is fijner als je de verpakking nog hebt, maar je kunt met bon aantonen dat het product bij hun vandaan komt. En ze zullen het moeten oplossen. Afhankelijk van hun beleid, zal dit een nieuwe worden of laten repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom lees je de uitleg niet?
Hier staat : "De bon heb ik nog."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry hoor jodokus overheen gelezen