Worden games trager als je ze via steam koop?

Ik heb een game (Need For Speed Hot Pursuit) gespeeld op mijn oude laptop.
Dit ging gewoon zijn gang. Op mijn nieuwe laptop, die ook nog veel beter is,
hapert dit spel heel erg. Ik heb voor de rest ook nog Battlefield 4 gekocht, dat is een veel zwaardere game maar die speelt hij wel gewoon af.
Ligt het aan steam dat de game traag loopt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
9 jaar geleden
Nee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ikzelf heb hier nog nooit iets van gemerkt.

Het beste antwoord

Nee, dit zal niet aan Steam liggen. Ik denk dat het eerder ligt aan het verouderde spel, die willen nog wel eens haperen op nieuwere besturingssystemen/computers. Probeer het spel eens in een compatibiliteitsmodus te draaien, waarschijnlijk werkt dat wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar hoe moet je het spel op die manier draaien?
Ik verwacht graag een antwoord.