Re: salaris buschauffeur GVB???

Hallo,

Ik wil graag buschauffeur worden. Ik heb mijn internationalerijbewijs van mijn land. Nu ben ik bezig met rijles. Wat moet ik doen? Hoe kan ik contact hebben? Salaris? Ik ben in Zaanstad.

Bedank.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wil je chauffeur worden op een stads- of streekbus, kijk dan op straat welke maatschappijen er bij jou rondrijden. Neem contact op met die maatschappij. Zij kunnen je ongetwijfeld alles vertellen.

Ik weet dat Connexxion in Centraal Nederland rondrijdt, maar ik weet niet of ze ook in de Zaanstreek actief zijn.

Wil je chauffeur worden op een reisbus of een touringcar, kijk dan wat breder rond op alle wegen. Neem ook met die maatschappijen contact op. Beuk is een voorbeeld.

Ga naar het UWV/CWI (ik weet niet meer welke van de twee je moet hebben) en informeer naar de vacatures.

Meld je aan bij een vacaturesite.

Misschien kun je informatie krijgen bij een uitzendbureau, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, dus wellicht is dat een verkeerd pad. Informeren kan geen kwaad, dan kom je er snel genoeg achter.

Toegevoegd op 20-06-2009 17:54:35
Je schrijft dat je bezig bent met rijles. Misschien kan je rijinstructeur tips geven.