wie weet er een duidelijk overzichtsboekje van alle vanatiewoningen in duitsland

Goededag beste lezers,

wij gaan half september 2009 naar duitsland en we zijn op zoek naar een overzichtelijk vakantie boekje (om mee te nemen) waarin veel vakantiewoningen in staan.

weet 1 van jullie een goed boekje en willen jullie dan aangeven hoe dat dat heet en waar we deze kunnen kopen?

Alvast hartelijk dank
John en Judith

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

er zijn bij de ANWB boekjes per streek verkrijgbaar

en ws weet het Duits verkeers bureau wel antwoord te geven op deze vraag

Toegevoegd na 1 minuut:
Klein geprijsd op reis - Voordelig overnachten in Duitsland
Overnachten voor niet meer dan Euro 40 en toch een hoge standaard kiezen? Dat kan in Duitsland. In dit 238 pagina's tellende boekje vindt u meer dan 300 goedkope overnachtingadressen in heel Duitsland. Familiehotels, typisch Duitse Gasthöfe en pensio...