polyester romp spuiten

Ik wil de romp van mijn boot laten spuiten (na een polyesterreparatie) met twee-componentenlak. Is veel strakker dan schilderen met een rollertje. Heb geïnformeerd bij een autospuiter, maar die wil er niet aan beginnen.
Heeft iemand een tip / adres?

Cees

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga eens langs bij een grotere roeivereniging. Die hebben vaak hun eigen bootsman, die zelf boten produceert en/of repareert. Die boten zijn van polyester.

De bootsman van onze vereniging, de Hilversumse Roeivereniging Cornelis Tromp, produceert en repareert zelf polyester roeiboten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn wel scheepswerven die dit doen. Kijk even bij talsma in Heeg. Daar doen ze reparaties ed. Waarschijnlijk ook wel het opnieuw coaten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar er zitten in elk watersport gebied genoeg onderhouds en reparatie bedrijven.

Maar waarom doe je het niet zelf? Zo moeilijk is het niet.
Mijn boot gaat elk jaar de hele winter het water uit op een werf (Net zoals 90% van de eigenearen doet). en ik doe dan het onderhoud zelf.

Als je goed ontvet is spuiten best te doen.