Dierenraadsel: Eng plaatje.

Beetje eng plaatje, sorry.
Welke dieren zie je hier en wat is hier bijzonder aan?

Toegevoegd na 14 minuten:
Nog even ter verheldering: De foto is niet gephotoshopped.
Ook al doet het nogal denken aan de film 'Alien' ;)

Toegevoegd na 24 minuten:
Nog een toevoeging: Dit is een uniek verschijnsel in de natuur. Gelukkig.

Picture for question
AWM
14 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow nooit geweten. Zelfs filmer David Attenborough heeft dit waarschijnlijk nooit gefilmd . Hij was gek op de vreemde spelingen van de natuur en evolutie.

Het beste antwoord

Ik heb het. Het is inderddad een rode pacu met een soort luis( Cymothoa exigua) zijn bek. De luis consumeert de tong van de vis en neemt diens plaats in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

hier zie je een gefotoshopt plaatje.
het enge eraan is dat zelfs ik het kan maken.
of vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
LOL! Mijn foto is niet bewerkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmmmm zeker weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IEWW..twee badkuikens op een platje.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zeg ik kan niet echt zijn hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou ondertussen ben ik overtuigd dat het kan. door het antwoord van werner.
zou dus toch kunnen dan hahaha. ;-)
Slang die een baby schildpadje in zijn bek heeft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij een (roof)vis, vanwege de tanden - een snoek misschien? Met een half-ingeslikte baby-tor - (door de vele poten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ziet snijtanden, die heeft een vis niet.
Ik denk dat het om een schildpad gaat. ff zoeken.

Toegevoegd na 25 minuten:
Varaan met bek vol eieren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een schiltpad met 6 poten???????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die tanden, ik ga ervanuit dat het geen fotosoep is (A-man onwaardig) En het enige reptiel wat ik kan bedenken met mensen voortanden is 1 of andere schildpad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een fotoSOEP ??
Hoe later het volk, hoe vrolijker hihi
AWM
14 jaar geleden
Is geen fotosoepje hoor. De natuur heeft vreemde kostgangers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar wij geen weet van hebben :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@A-man
Dat schreef ik in reactie ook:-)
+1 voor je vraag heb je ook van mij. *ben erg schieuwnierig naar het antwoord*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ga nu naar iets varaan achtigs zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@alslajemelevend, lache hoor, schiewnierig hahahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@loes
Fototsoep is vanwege: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/08/photoshoppen_mag_niet.html Ik ben ook zo kwispelturig in mijn spreektaal, zodat er ook wel is met me gelachen wordt!;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik Gimp trouwens mijn foto's, en dat is weer geen grap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest er wel om lachen hoor, ik dacht echt een tikfout fotosoep.
Wat is dan Gimpen, of zeg je dat niet zo.
Is het een beest (tuurlijk) die zijn jong in de bek heeft?
De oogjes en het voorstukje lijken wel veel op elkaar.

Toegevoegd na 21 minuten:
met dat voorstukje bedoel ik dat mondje, die bovenlip, van dat beestje in de bek en van die grote. Die lijken toch wel op elkaar. Moeder en dochter wellicht?

Toegevoegd na 23 minuten:
Een gordeldier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het lijkt op een slangebek vanwege de kaken. er zit een soort insekt in met veel pootjes. het enige wat ik raar vind is dat het lijkt alsof er een mensen gebit bovenin zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vis zou een Zuid Amerikaanse, Rode Pacu kunnen zijn. Die zijn bekend om hun mensentanden.
Maar ja, als dat klopt is de vraag nog maar half beantwoord. Dan houd ik de rest toch maar op een zespotige schildpad zonder schild (speling der natuur).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jemig zeg, wat goed +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha de tanden zijn verklaard. +1
Een Rode Pacu die moeder schildpad aan het verorberen was terwijl deze in een net van vissers terecht kwam. En na het dood knuppelen bleek dat er nog een embrio /baby schildpadje in de bek zat...

Dit denk ik na het lezen van de andere antwoorden en het plaatje met omschrijving...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeer duidelijk een babellosaurus de enige oraalbarende ter wereld!