Klachten (Symptomen?)

Hoi!

Op 12 jarige leeftijd is er een cyste in mijn balzak ontdekt. Volgens de dokter niks aan de hand.

1,5 jaar geleden heb ik een bijbal ontsteking gehad. Hier heb ik zo nu en dan nog wel eens kleine na pijn van, maar nu de laatste 3 weken heb ik heverige pijnsteken. Dit niet alleen in mijn balzak, maar ook [u]links onder in mijn rug net boven mijn bil[/u] en achter mijn [u]ribben rond mijn hartstreek[/u].

De pijn in mijn ribben heb ik vorige maand laten onderzoeken, maar de dokter nam aan dat het aan stress lag. Nu is hier dus eigenlijk de zeurende pijn in balzak en rug bijgekomen!

Wat denken jullie?

Groetjes Thomas

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Teruggaan naar de dokter; je hebt nu meer klachten en je bent ongerust. We leven nu ook weer een maand verder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Direct afspraak maken met dokter en hem vragen om een doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Hier kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn.
Laat je niet afschepen als je niet tevreden bent met zijn antwoord. Ik heb een kennis die het antwoord van de arts ook niet vertrouwde, zij heeft elders een second opinion aangevraagd en alleen daardoor waren ze er bijtijds bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk 'niks' Jij moet zelf denken en actie ondernemen. Ga terug naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een uroloog! Deze kan een onderzoek instellen en uitsluitsel geven. Dit geeft je dan ook rust en blijf je verder niet malen. DOEN!!!! en beterschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch terug naar je huisarts en maak hem duidelijk dat je verder onderzocht wil worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn zwager hebben ze vorige maand nog onderzoeken gedaan in het ziekenhuis nadat hij een knobbeltje in de balzak had ontdekt. Gelukkig bleek dit ook een cyste. Maar wanneer je duidelijk meer klachten begint te krijgen zou ik het toch wel heel fijn vinden wanneer ze dat eens wat naukeuriger zouden gaan onderzoeken. Het hoeft natuurlijk niets met elkaar te maken hebben. maar je hoeft je ook niet zo gemakkelijk te laten afschepen, jij hebt de klachten, blijf er niet te lang mee rond lopen.