Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf welke leeftijd mag je Paypal account aanmaken?

Op sommige sites lees ik 16, andere 18? Weet iemand het zeker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke ene en welke andere site heb je gekeken dan?
En waarom niet op de paypal.nl site zelf? Ach, vraag ik me gewoon af...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op sommige sites? Er is toch maar een site waar je die informatie gaat zoeken als je die vraag hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

"Als u in aanmerking wilt komen voor onze services, moet u woonachtig zijn in een van de landen die op de pagina PayPal wereldwijd zijn vermeld; wettelijk volledig bevoegd zijn om een contract aan te gaan; en als u een persoon bent, minstens 18 jaar oud zijn. Verder garandeert u, als u een individu bent en een rekening bij PayPal opent, dat u niet handelt namens een geheime opdrachtgever of een derde begunstigde. Deze overeenkomst is alleen van toepassing op gebruikers die woonachtig zijn in Nederland. Als u in een ander land woont, kunt u de overeenkomst openen vanaf de PayPal-website(s) in uw land (indien van toepassing).

18 jaar dus.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Op de site van Paypal zelf staat duidelijk: Personen onder de 18 jaar mogen PayPal niet gebruiken.
Dus de minimum leeftijd is echt 18 jaar.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Na wat graven op de paypal.nl site, zie ook de link:
Personen onder de 18 jaar mogen PayPal niet gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding