Hoe moet je een iPhone 5s of iPod 5de generatie jailbreaken ?

Hallo,

Ik wil graag mijn iPod eerst jailbreaken om te zien of het gaat en daarna mijn iPhone maar nu is de vraag hoe moet je hem jailbreaken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt er van af welke software je hebt, kijk bij je instellingen>Algemeen>Info en dan bij Versie

Het beste antwoord

iOS 7 valt nog niet te jailbreaken, dus je iPhone gaat niet lukken.
Maar als je iPod op iOS 6 is dan kan het wel! maar je iPhone 5S niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dan zal het niet gaan want al mijn toestellen zijn geüpgraded naar ios7
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt