Deze: http://lh4.ggpht.com/_H0fF774Zo5E/RxdoIQI7QbI/AAAAAAAAB6s/NMDGIzhEL2Q/blauwe+bleute+koe.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind de vraag ook flauw, en toch bedankt.

Andere antwoorden (9)

Hier kan ik simpel over zijn, er bestaan geen blauwe koeien, hooguit een fictieve paarse van de Milka-reclames. Ze zijn zwart, wit of bruin! Of een combinatie natuurlijk... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zijn meerdere antwoorden op mogelijk:
Ten eerste heb je de Delfts blauwe koeien
Dan is in Utrecht, vlak bij het station een kinderdagverblijf met de naam Blauwe Koe
Dan bestaat er nog een ras genaamd Belgische wit blauwe koe (goed, niet puur blauw)

Afhankelijk van de diepte waarop je hem tegenkomt ziet de zeekoe er ook blauw uit (hoe dieper, hoe blauwer, meer aan de oppervlakte is 't ie grijs).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, grandioos. +1... wordt hier echt heel vrolijk van :)
AWM
14 jaar geleden
Ja, ik vind het ook geniaal gemaakt!
Zie bron.

En in El Cotillo (Fuerteventura) staat een grote blauwe koe bij restaurant La Vaca Azul.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er bestaat een koeieras die heten: belgische blauwe, we hebben er ooit 2 gehad. Schijnen goeie beesten te zijn, dus geen iongein zoals vorige reageerders, deze bestaan echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de belgische blauwe heet zo, maar is niet echt blauw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De smurfkoe en verder alle koeien die bij min 20 nog buiten staan; die zien blauw van de kou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderdagverblijf de blauwe koe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dichter is een blauwe koe:
http://uvi.skynetblogs.be/post/6556182/de-dichter-is-een-blauwe-koe

Of een koe die blauw van de kou ziet?