MSN contactpersoon deblokkeren:
• Open MSN
• Klik met rechtermuistoets op de geblokkeerde contactpersoon
• Klik op Blokkering opheffen
• De contactpersoon kan weer contact met je opnemen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon weer op de naam klikken en blokkeren ongedaan maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe moet dat dan?
Rechtermuisknop op de naam in het MSN scherm, blokkeren ongedaan maken.

of

Dubbeleklik op de naam, en volgens mij is er dan een icoontje van een poppetje waar je op kunt klikken, dat maakt het ook ongedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook naar de opties van Msn Messenger gaan, klikken op Privacy in de balk links, en dan kun je zo zien wie er op je allow en block list staan.
Klik op de naam in de block list en druk op de knop '<
Toegevoegd na 57 seconden:
ik gebruik Windows Live Messenger 2009 trouwens, als je een andere versie hebt, staat de knop mogelijk op een iets andere plek.