Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik type alleen maar hoofdletters (macbook)

Ik heb een heel klein beetje water gemorst over mijn toetsenbord. Heb hem goed droog gemaakt en bijna alles werkt weer goed. Alleen type ik nu in hoofdletters. Wat ik ook doe. Als ik mijn macbook opstart kom i ook gelijk in veiligemodes. Denk dus dat het met mijn shift toets te maken heeft. Kan je dat uitzetten? Weet al dat als je shift ctrl in drukt dat i normaal opstart. Kan alleen niet in mijn account komen omdat ik hoofdletters typ! Zit dus nu op gastaccount. Kan hier niet veel mee. Weet iemand hier een oplossing voor?

Hoop dat iemand mij kan helpen.
Bedankt!
Groet tom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

mooi laten drogen boven de verwarming en in het vervolg geen drank bij het toetsenbord
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je bij het poetsen per ongeluk op Caps Lock gedrukt? Dan moet je die weer uitzetten. Gewoon weer op drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is er iets beschadigd in je computer,
ik denk dat je het beste er eventjes mee naar de winkel kan, zodat ze daar voor je kunnen kijken wat je kunt doen.
Ik had een keertje dat mijn muis van mijn laptop het niet deed, maar dat bleek uiteindelijk alleen maar FN F9 te zijn

nouja, succes hea
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal er wel iets mis mee zijn. Je kunt hem naar de winkel brengen, maar PAS OP: 8 van de 10 keer zeggen ze dat er koffie in de processor zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk eens op de toets onder de linkertab. Doet ie 't niet, probeer dan eens letters met de Shift-toets te typen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op CAPSLOCK drukken.
als het goed is je probleem opgelost.

anders weet ik het ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding