Probleem met de muis van mijn laptop.

Ik heb een HP laptop met een `Synaptics Touchpad v6.3 op PS/2 poort` en mijn rechtermuis knopje doet het wel en de linker is er OPEENS mee opgehouden. Ik heb hem geprobeerd schoon te maken maar dat lukt niet bepaald goed omdat ik anders het knopje kapot maak. Weet iemand hoe dit kan ? Dat mijn linkermuisknopje opeens ermee ophoud? Hij voelt ook zwaar als ik hem indruk, en de rechter niet. Heb beetje met een tandenstoker eronder geprutst dat er misschien iets onder zit ofzo maar het is daar schoon. En wil geen geld uitgeven voor naar computerwinkel te gaan. Hoop dat jullie iets weten :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lijkt erop dat er toch iets onder de toets zit die contact tegenhoudt.

Je kan eens proberen een 'dust remover' spray te gebruiken. Spuit diei onder je toetsen, misschien blaast het het vuiltje weg.