Wat gebeurd er als iemand een illegale Windows 7 update?

Wat gebeurd er als iemand een illegale Windows 7 Ultimate update?

Komt er dan een deurwaarder langs ofzo?

Reageer snel!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Inderdaad, het kan zijn dat je bureau achtergrond zwart wordt en dat er rechtsonderin staat : build 7600 dit exemplaar van Windows is niet legitiem. Ook bij het opstarten krijg je dan de melding dat je software niet legitiem is. Dit hoef trouwens niet persé: dit kan ook pas bij de derde keer updaten gebeuren. Hier zijn trouwens veel handige cracks voor te verkrijgen. Op goeie vraag mag ik hier vast geen directe links naar geven, maar zoek op google of the pirate bay even naar 7loader. Bij mij werkte versie 1.6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, waarom zou er een deurwaarder langskomen?

Je zult als het meezit (of lever gezet: tegenzit) wat functies niet meer kunnen gebruiken. Tijd om een Legale aan te schaffen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een deurwaarder heeft niets met jouw software te maken. Een deurwaarder komt aan je deur, als je bepaalde rekeningen niet betaald hebt, van welke aard ook. Misschien even handig te lezen wat een deurwaarder precies doet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerechtsdeurwaarder

Vaak als je een illegale versie hebt, kun je niet updaten. Het kan dan zijn dat hij bepaalde acties niet uitvoerd, of blijft hangen. Bij illegale versies, van welke software ook, is het verstandig niet te updaten, het verslechterd de werking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ergste dat je kan overkomen, dat er iets even niet werkt aan je Windows, maar dat heb je met legale versie ook wel.
Ik zou me geen zorgen maken, als je Windows het goed doet.
Iedereen heeft wel eens een pakketje niet betaald (men noemt wel eens 40% van alle software), maar in Nederland wordt je daar niet voor opgepakt of gestraft eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zal allereerst na de update een melding krijgen dat je windows niet legaal is en als je na 30 dagen dit niet oplost zal je software er mee ophouden.
gebruik geen illegale windows is mijn advies
het is echt de moeitie waard om dat gewoon goed te hebben
capthavoc
12 jaar geleden
Met een illegale versie, die al veel vaker is verspreid, zou je hem niet kunnen updaten en wanneer het wel kan dan word er gelijk een soort van "windows Genuine" geinstalleerd. Dit zorgt ervoor dat je windows word beperkt of gedeactiveerd.

Dus kortom, zou het niet doen mits je hem nog wilt gebruiken ;)