duits draadloos toetsenbord op nederlandse laptop?

heb een nederlandse laptop(qwerty),ben in duitsland en wil een duits(qwertz) draadloos toetsenbord aansluiten. Gaat dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

dat gaat en de letters op je toetsenbord kun je in de instellingen veranderen zoals je sneltoetsen toewijst.
als je je nederlandse toetsenbord instelt als zijnde duits heb je overigens ook een duits toetsenbord en dan zou je de knoppen die niet goed azitten eventjes om moeten draaien zoels de y en de z bijvoorbeeld gewoon even een kleine schroevendraaier eronder voorzichtig loswipeen op de andere plaats terugzetten en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zou niet weten waarom niet. Gewoon even de toetsenbord-taal instelling op je computer aanpassen en dan zou het moeten werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, alleen moet je even een setje stickertjes halen om over de 'verkeerde' knopjes heen te plakken. Ik heb een paar keer een duits toestenbord gehad (of zelfs een duitse laptop geloof ik) die was omgebouwd, maar met zo ongeveer alle tekentjes op de verkeerde plek. Je kunt het wel uit je hoofd leren of blind tikken, maar die stickertjes zie je bijna niks van.

Het gaat dus wel, maar wel met een kleine aanpassing.