kan iemand een hint geven bij het instellen van het netwerk

ik ben overgegaan van internet telfort naar UPC
daar kreeg ik een modem en een sitecom router.
Nu heb ik via wireless verbinding met internet MAAR
via lan krijg ik de melding onbekend netwerk geen toegang tot internet.
waar zijn de instellingen fout

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Lijkt erop alsof er twee netwerken zijn, terwijl er maar 1 is. Kan je het onbekende netwerk aanklikken en veranderen in thuisnetwerk?
Ook zal het helpen als je zowel je draadloze- als je lan netwerkkaart een vast ip adres geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er blijk inderdaad een tweede netwerk te zijn hoe krijg ik dat weg veranderen van naam lukt niet.
of u moet mij vertellen hoe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit in het verleden ook wel eens gehad, ik weet niet meer precies hoe ik hier vanaf kwam :-(
Wat gebeurt er als je er op dubbel klikt? krijg je eigenschappen o.i.d. in beeld?

Andere antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk staan je IP en DNS instellingen fout, zet deze is op je computer is op automatisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar had ik al naar gekeken maar die staan op automatisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedergeval bij je draadloze verbinding, maar bij vasteverbinding? Daar moet je hem ook wijzigen.