Wat betekent deze foutmelding? (zie uitleg)

Bij het opstarten van mijn pc krijg ik de foutmelding: "Kan toegangspunt van procedure CoGmtMalloc niet vinden in DLL-bestand ole32.dll".

Deze foutmelding kwam voor het eerst toen ik mijn mail probeerde te openen en komt nu steeds terug. Internet doet het echter wel gewoon (andere programma's heb ik nog niet uitgeprobeerd).

Ik heb IE9, windows 7 home edition.

Weet iemand wat die melding betekent en wat ik moet doen? Ik heb ccleaner al gedaan en de virusscanner al laten lopen, maar dat helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je soms AVG erop staan?
Vaak wil een SysteemHerstel van het punt voordat je die melding kreeg nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geheel mee eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan mag je ook op het duimpje op klikken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je nu ook AVG op je computer?