Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Apple krijgt zoveel procent van de kosten van een app. Hierdoor zullen ze minder geld verdienen. Tevens is het niet goed voor de telefoon om hem te jailbreaken. Hierdoor kunnen meer problemen ontstaan.

Dus omdat ze anders inkomsten mislopen en omdat de telefoon meer problemen kan veroorzaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Tja danverkopen ze misschien minder door hunzelf ontwikkelde Apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal niet zo'n probleem zijn, Apple verdient veel meer aan door anderen ontwikkelde Apps die op hun platform verkocht worden.
Dan downloaden mensen alle Apps gratis, en verdient Apple niks meer aan de door hunzelf aangeboden apps. Dan zouden ze al hun eigen apps net zo goed gratis kunnen aanbieden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij krijgen zelf tien procent van de opbrengst van elke APP (tenzij het hun eigen ontwikkelde APP is dan krijgen ze 100%)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O kan dat niet ik stelde net een vraag hoe moet je jailbreake -,- voortaan eerst ff terug lezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel dat ik jailbreak en de nieuwe tomtom apps allemaal download dat al boven de 300,- euro uitkomt waar anderen voor moeten betalen en ik het gratis op me telefoon kan knallen. Dan is dit dus niet eerlijk en het ergste is als iedereen dit gaat doen dan heeft apple een groot probleem want dan gaat de inkomen van de app store richting de 0 euro.

Om apple te steunen moet je gewoon niet jailbreaken en netjes je apps kopen zoals het hoort en iedereen het doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij gaat dan de appstore faiit en gaat de appstore weg
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding