Umlauten, etc werken niet op mijn windows 7, wat moet ik doen?

Als ik shift " + a doe krijg ik gewoon "a. Er zijn ook alt codes, maar is er geen andere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er gaan last van op windows 7

Het beste antwoord

Ik heb maar even gewacht met het beantwoorden van je vraag, want ik weet niets van Windows 7. Maar ik denk dat je het probleem (en dus ook de oplossing) toch bij de taalinstellingen moet zoeken.

Die instellingen vind je bij Win7 kennelijk op ongeveer dezelfde plek als bij XP en Vista, dus via Start > Configuratiescherm > Landinstellingen > Toetsenborden en talen. Kijk verder even bij het antwoord dat ik gisteren gaf op een vergelijkbare vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/streepje-links-verdwenen-terug.263305
Ik ben benieuwd of het ook bij Windows 7 de juiste oplossing is van het "toetsenbordprobleem".
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alt 132 of gewoon shift + ^ (¨) en dan a en niet "