Aan de linkerkant bij start menu staan geen icone meer Wat heb ik uit gezet ??? Ik gebruik Win 7

Er staat alleen nog "Uninstall programma's
Welke programma's ik ook gebruik er komen geen iconen bij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je het probleem kunt oplossen door op het witte vlak (boven "alle programma's") op je rechtermuisknop te klikken en met je linkermuisknop op Eigenschappen te klikken. Onder het tabblad Menu Start kun je vinkjes zetten voor: Een lijst met onlangs geopende bestanden/programma's opslaan en weergeven".
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt Bedankt.
Ik blijf alleen nog met de vraag zitten ,Hoe is dat vinkje verdwenen.
Van fouten moet je leren.