Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Acer Aspire 6920 terugzetten naar fabrieksinstellingen?

Hallo

Ik heb een Acer Aspire 6920.
Bij de aanschaf van deze laptop draaide die op Windows Vista en moest ik een back-up cd-rom maken,alleen ik ben deze cd-rom kwijt geraakt.

ik heb een tijdje terug me laptop opnieuw laten installeren met Windows 7 erop, alleen nu is ook me bootrecovery weg.

Hoe krijg ik die boot recovery er weer op?, en kan dat ook als er Windows 7 opstaat? of moet ik dan weer Windows Vista er op laten zetten?

Bij voorbaat dank

Groetjes
Daphne

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
770

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

probeer tijdens het opstarten Alt + F10 in te drukken als het acer logo te zien is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ook je recovery partitie is verwijderd, dan kan je alleen je laptop herstellen door een geleverde herstel DVD('s) of door je laptop terug te brengen naar de winkel en het door hun naar fabrieksinstellingen te laten herstellen. Laat ik er wel bij vertellen dat wanneer je het door de winkel laat doen, dat zij ook herstelpartitie weer terug zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding