Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom speelt de muziek die ik op de sd kaart zet niet af? (alleen de eerste 2 nummers en de andere 998 niet)

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb Mp3 bestanden gekopieerd van mijn laptop naar het kaartje, deze heb ik geprobeerd te spelen in Windows media player. Achter het bestand staat mp3. Ook heb ik geprobeerd de bestanden af te spelen in VLD player. Het maakt eigenlijk niet uit wat ik doe( alles in dezelfde map of juist niet ) hij speelt altijd alleen de eerste twee nummers die ik erop heb gezet. Alles daarna of het er nu twee, tien of honderd zijn speelt hij gewoon niet vanaf het kaartje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk telefoon gebruik je?
Zit alles in dezelfde map of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kaartje is voor in een auto radio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh ja en alles in de zelfde map maar heb het ook apart geprobeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zitten de 2 nummers die wel worden afgespeeld in dezelfde map als alle andere? Welke formaat gebruik je? MP3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wil wel eens een max. zitten aan het aantal nummers in een map wat een autoradio kan bevatten. zorg een dat er minder dan 200 nummers in een map staan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gelieve meer info. Waarmee speel je het af (Pc, mac, ipod), welk programma(Mediaplayer, itunes, vlc) gebruik je ervoor en wat zijn de extensies van je bestanden die je wilt afspelen(staat achter elk bestand bv: .mp3 .wav . flac).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Mp3 bestanden gekopieerd van mijn laptop naar het kaartje, deze heb ik geprobeerd te spelen in Windows media player. Achter het bestand staat mp3. Ook heb ik geprobeerd de bestanden af te spelen in VLD player. Het maakt eigenlijk niet uit wat ik doe( alles in dezelfde map of juist niet ) hij speelt altijd alleen de eerste twee nummers die ik erop heb gezet. Alles daarna of het er nu twee, tien of honderd zijn speelt hij gewoon niet vanaf het kaartje.
dat gebeurt wel eens meer,ook met een mp3 speler,alles van je kaartje halen en even opnieuw erop en kijk of er geen dia bestandje bij zit,want dan speelt hij ook niet af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding