Kan ik op een windows XP via mijn account de internetgeschiedenis zien van een ander account op dezelfde computer?

En andersom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De essentie van verschillende accounts is dit juist te voorkomen. Op jouw account kan je alleen jouw geschiedenis bekijken en visa versa. Dit geldt ook voor de persoonlijke mappen. Als dit niet zo was hadden verschillende accounts geen zin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is niet mogelijk! Je zou eventueel wel gewoon op dat andere account gaan en dan kijken. Mits er op dat account geen wachtwoord zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 'administrator' rechten hebt, op je account, kan je op het andere account kijken.

Administrators moeten namelijk altijd overal bij kunnen. Ze moeten accounts ook kunnen veranderen, weggooien en aanmaken.

'Men' wil niet dat je op hun account kijkt, maar 'ze' zijn oh zo blij als je 'als administrator' de boel weer even fixt.