Kan ik mijn PC aanzetten met mijn toetsenbord of muis?

Kan ik met een muisklik of een toets op het toetsenbord mijn PC inschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (4)

Nee,
Het toetsenbord en de muis zijn zelf ook uitgeschakeld als je PC uit staat. Oftewel via de PC krijgen ze stroom zodat ze werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je pc in de slaapstand is zou je hem weer kunnen activeren met muis of toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ie helemaal af staat niet nee maar in de slaapstand wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is in sommige bios-en in te stellen. Wel moet het een toetsenbord met draadje zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje afhankelijk van je moederborf; maar inderdaad het kan weldegelijk