hoe deblokkeer ik mijn simkaart?

mijn vader had ooit mijn gsm geblokkeerd voor het geval det er iets zou zij en ik daar veel geld aan kwijt was ; mijn vader had mijn simkaart geblokkeerd en nu willen we de blokkade erafhalen alleen we weten niet hoe het moet weet iemand hoe dit moet? ik hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ligt er aan hoe je vader de simkaart heeft geblokkeerd:
heeft hij dat via de provider gedaan, dan zul je die moeten bellen om de simkaart te deblokkeren. Heeft hij je toestel zodanig ingesteld dat je niet kunt bellen, dan moet het via het menu op je toestel. Heeft hij er een PINcode op gezet die hij niet meer weet, dan heb je de PUKcode nodig (die je altijd samen met je PINcode bij de simkaart ontvangt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou het niet weten maar ik kan niet naar 0900 nummers bellen of die smsdingen doen