hoe moet je op minecraft vliegen (pc) en hoe ik en van wat dingen maakt?

ja ik speel minecraft en ik weet niet hoe ik moet vliegen?
en hoe en wat van kan maken weten julie het of weten jullie een site zegt het dan alsjeblief ik heb er zo moeiten mee :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Je moet weten dat je alleen in de creative mode kunt vliegen dit doe je door op de spatiebalk te drukken.je gaat met spatie omhoog en met linker shift omlaag(druk 2x om weer te vallen)

Voor Het maken van dingen zou ik youtube gebruiken of de not enough items (hier kun je in het menu op recipe mode zetten waardoor je de 'grondstoffen' krijgt te zien hoe je het maakt ) al weet ik niet of die al 1.3.2 is

Ik hoop dat je hier wat aan hebt anders hoor ik het graag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vliegen kan alleen ik Creative Mode. Als je in Creative speelt, vlieg je door ‘dubbelklik’ op de Spatiebalk. Als je Spatie ingedrukt houdt vlieg je hoger, en nogmaals ‘dubbelklik’ met je Spatiebalk en je valt weer omlaag.

Op deze site staat alles wat je kan maken met minecraft en hoe.
http://nl.minecraftwiki.net/wiki/Werkbank