Hoe kan ik weer bijlage in windows live mail openen ?

Ik kan geen bijlage meer openen in windows live mail. Ook niet als ik de bijlage opslaat en hem weer wil openen met een ander programma.Ik krijg dan een melding,dat het programma niet wordt ondersteunt. Of dit nu foto's zijn of muziek, maakt niets uit. Wie o wie kan mij helpen ? Alvast hartelijk dank, Opa Vut.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Gebruik je vista?
Dan is je antwoord op deze likn probeer maar is..
http://vistabits.nl/probleemoplossing/powerpoint_windows_mail.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kon op een gegeven moment geen berichten meer openen. Volgens mij zitten er nog kinderziektes in het programma. Ik heb het programma opnieuw gedownload en toen werkte het weer zoals het hoort.