Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik wachtwoordbeveiliging ongedaan maken? wachtwoord is onbekend

Het is een HP laptop. Werkt op xp. Alle data mag verloren gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht je van simpelweg Windows opnieuw installeren? Als toch alles verloren mag gaan, is dat de snelste manier.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het een windows wachtwoord is probeer OPHCACK
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
CD gemaakt. Maar hoe krijg ik hem werkend op de laptop? IK begrijp het niet allemaal

Andere antwoorden (2)

Als het een bios wachtwoord is moet de kast open en ergens een jumper omgezet worden.
Als het een windows wachtwoord is kun je via een ander account misschien het password resetten, een password cracker gebruiken, of windows opnieuw installeren.

In het vervolg ergens een geheim envelopje met je wachtwoord neerleggen ... het betreft naar ik hoop wel een legaal verkregen laptop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben geen dief. Alles is helemaal legaal
Ophcrack is inderdaad een goede optie.
Daarnaast kun je ook proberen van user te wisselen. Vaak is er zonder dat men het weet een Administrator op een systeem aanwezig en helaas ik deze vaak ook nog zonder wachtwoord te benaderen, maar in dit geval zou het mooi uitkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding