Hoe kan ik mijn draadloze muis instellen ?

Ik heb een logitech draadloze muis en had al een keer geinstalleerd en werkte perfect, maar na een tijdje stopte het met werken en nu kan ik heb niet meer werkend krijgen. lampjes branden wel maar kan er verder niks mee doen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (4)

Verwijder de muis uit het overzicht hardware. Daarna muis opnieuw aansluiten, de pc vindt dan de muis wel en vraagt om het studieprogramma bij te werken. Vraagt de pc niet dan via overzicht hardware muis opzoeken, opkrikken en stuurprogr. bij laten werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook simpelweg de ontvanger uit de USB poort halen, dan in een andere USB poort stoppen en windows automatisch de driver laten installeren.
Controleer ook even of je niet toevallig een muis/ontvanger hebt waarbij je de "link" tussen de twee moet activeren door het indrukken van een klein knopje (onderop de muis en/of op de ontvanger-laadstation).
Lukt dit niet, download dan de nieuwste Software via http://www.logitech.com/nl-nl/support en installeer deze.....

SUcces!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook dikwijls problemen met mijn draadloze muis. Wat ik doe is het volgende: eerst probeer ik om de ontvanger uit de usb-poort te halen en direct er terug weer in, zo lukt het dikwijls en als dit niet lukt, dan druk ik op de zijkant van de ontvanger op dat kleine knopje zodat het blauwe lampje knippert en dan druk ik onderop de muis op een klein knopje (met de punt van een balpen) waar connect naast staat. Dan lukt dit altijd goed.

Toegevoegd na 2 uur:
Het kan ook zijn dat de batterij bijna leeg is, dan is het simpelweg de draad aankoppelen en is zo het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi, ontvanger en muis hebben ook een "sync" knopje, deze beiden indrukken lossen wellicht het probleem op..

suc6