Hoe komt het dat het beeld van mijn Apple computer is te groot voor het beeldscherm?

Ik wil het graag terug aanpassen. Ik heb op internet al meerdere oplossingen gevonden, maar enkel voor Windows...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je beeldscherminstellingen vinden via het Apple-menu -> Systeemvoorkeuren -> Beeldscherm. Daar kun je voor een beeldschermresolutie kiezen die overeenkomt met je beeldscherm. Een sneltoets naar dit regelpaneel is alt + zonnetje voor de brightness op je toetsenbord.

Ook kan het zijn dat je de spiegel modus hebt aanstaan. Dan probeert hij hetzelfde beeld op beide je interne beeldscherm (in het geval van een laptop) en je losse beeldscherm weer te geven. Ik denk dat dit bij jou het probleem is. Deze kun je ook i het Beeldscherm regelpanel uitvinken.