Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verplaats ik dingen op mijn SD-kaart? (Samsung galaxy ace)

Ik heb een SD-kaart maar dat werkt niet. Ik krijg steeds een melding dat ik te weinig opslag heb. Ik heb in totaal maar 4 apps geloof ik, en dat zijn belangrijke apps. De rest heb ik allemaal verwijderd, maar nog staat dat tekentje er. Hoe krijg ik dat weg? Hoe moet ik dingen op mijn SD-kaart zetten? Mijn apps zijn hierdoor ook slomer, en ik krijg geen meldingen meer, en soms sluiten de apps opeens. Ik word er nogal moe van, kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, Je kunt je toestel beter even 'rooten' dit wil zeggen dat je meer toegang krijgt op je telefoon, zoek maar op op Google: ''Samsung Galaxy Ace Root''. Download het winrar bestand dat je krijgt en download dan de app genaamd ''AppMgr III''. Als het goed is moet het dan werken. Zo niet? Laat dan even een reactie achter ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt de SD kaart openen vanaf de computer maar ook op de telefoon zelf.

Telefoon:
Ga naar de app mijn bestanden en dan krijg je gelijk alles te zien wat op je SD kaart staat.

Computer:
Stop je (Micro) SD kaart in een USB waarin hij kan en steek hem in de computer

Je geheugen hangt niet alleen van het geheugen van je SD kaart af, je slaat ook een groot deel op op je Sim kaart. Om te checken hoeveel er nog op je Sim kaart en SD kaart staat ga op je mobiel naar Instellingen>Applicaties>Geheugengebruik. Selecteer het tabje alles en onderaan kom je het geheugen van je Sim kaart te zien. Selecteer Op SD kaart en kijk weer onderaan om je geheugen van je SD kaart te zien.

Als je SD kaart echt vol is, haal dan foto's, muziek etc. eraf. Die nemen behoorlijk wat plaats in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding