Hoe bedien ik een samsung galaxy tab met een andere galaxy tab, samsung S2 of Galaxy note?

Ik wil op vakantie met mijn Galaxy tab3, thuis in nederland de Galaxy Note van mijn moeder kunnen besturen om voor haar Skype te kunnen opstarten. Ik heb ook een Samsung Galaxy S2 ter beschikking. Met teamvierwer lukt het niet van Android naar Android besturing een apparaat over te nemen. Wat is een goed werkend alternatief? Mijn moeder weet te weinig van haar Note om zelf iets op te pikken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Kun je voor haar niet gewoon een snelkoppeling op haar home-screen maken? Simpeler kan niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het eigenlijk zonde van de Galaxy Note :-(

Antwoorden (1)

Je kan hier voor tablet drooid gebruiken