Systeemfouten herstellen doet het niet, wat moet ik doen?

Hallo,

Vandaag voor mijn verjaardag heb ik de sims 4 gekregen. Leuk dacht ik ga ik direct installeren. Nou niet dus.

Het installeren van de sims duurde heel erg lang dus ik dacht ik ga vast een broodje eten. Maar had er nooit aan gedacht dat de computer dan op stand-by gaat. Toen ik terug kwam wou ik de computer weer inschakelingen ging het mis. Het scherm werd eerst zwart en toen kwam er een licht blauw scherm met daarop de melding dat er problemen waren gevonden en dat ik later naar de melding process1_initialization_failed moest zoeken want dat is waarschijnlijk het probleem. Het volgende scherm was het opstart scherm van lenovo waar ook stond "systeemfouten herstellen dit kan meer als een uur duren" alleen telkens als dat komt staat het er 5 minuten en dan start de computer opnieuw op en komt er weer precies hetzelfde riedeltje. Kan iemand mij helpen? Heb mijn laptop morgen weer nodig voor mijn studie!
Ik heb een lenovo y510 en mijn besturingssysteem is Windows 8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Als systeemherstel niet werkt in Windows 8.1, zou ik zelf gaan voor herstel van systeembestanden. Dit heeft geen invloed op je instellingen maar wel op de apps. Onderstaande instructie heb ik zelf meerdere malen uitgevoerd. Succes.

Hieronder vind je de instructie:

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.
Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Tik of klik op Bijwerken en herstellen en vervolgens op Herstel.

Klik onder Uw pc vernieuwen zonder uw bestanden te beïnvloeden op Aan de slag.

Volg de instructies op het scherm.