Wat betekent het als windows onderstaand icoontje toevoegt aan je downloads?.

Ik krijg opeens steeds icoontjes toegevoegd aan mijn downloads. Wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk heb je na het downloaden van een bestand aangegeven dat dit met deze Open office-applicatie moet worden geopend. Je zult het gedownloade bestand met de verkenner moetne opzoeken. Wanneer je er dan met de rechter muisknop op klikt, kun je aangeven met welk programma het bestand standard geopend moet worden. Daarna zou het iccontje weer moeten kloppen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het icoontje betekent dat het bestand wordt geopend met openoffice en de poppetjes erin dat je het gedeeld hebt met iets of iemand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows weet van bepaalde bestanden met welk programma het moet worden geopend aan de hand van de extensie in de bestandsnaam (b.v. .doc, .xls .odt etc). Het icoontje van dat programma wordt er dan bij gezet in de verkenner (Windows+E toets). Dat is wat je ziet. Je kunt het aanpassen door met de rechtermuis op het bestand te klikken dan kiezen "Openen met" en dan "Standaardprogramma instellen...". Je gaat dan naar het programma waarvan jij wilt dat het bestand wordt geopend.