Is het mogelijk om macbook versie 10.6.8 hoger te krijgen?

Ik kan namelijk niet alle apps downloaden wegens te lage versie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dit is mogelijk, de nieuwste versie van OS-X is 10.9.5, dus jouw versie is al iets ouder. Ga naar het programma App Store om OS-X te updaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ligt er aan welke versie macbook je hebt ?

een handig programma om na te gaan welke versie os x op een bepaald type macbook kan worden geinstalleerd is mactracker.
daar kun je vinden met welke versie je macbook geleverd is
en welke mac versie er maximaal op kan

Als het een macbook is (zonder pro of air) als toevoeging
zal dat waarschijnlijk 10.7 zijn
mocht blijken dat je de hoogste versie er op kan krijgen ?
dan zou je gewoon mac os x yosemity er op kunnen krijgen ?
ik weet even niet of je daarvoor eerst versie 10.8 moet aanschaffen
maar de app store zal je daarbij wel helpen.
in dat geval kost die update wel geld
heb je 10.8 is de updaten naar 10.10 gratis
Als je niet hoger kan dan 10.7 is de aankoop wat lastiger
dit gaat alleen via de apple store via email
en ook daarmee zal je dus niet alles kunnen installeren let gewoon op de minimale versie die nodig is om iets te installeren dat staat bij elke app wel aangegeven
maar het blijft lastig dat ze het in app store zelf niet goed regelen.
capthavoc