Is er een app waarmee je de beamer kan besturen?

Er was dus iemand in de klas en die had een android telefoon met een app waarmee hij de beamer aan en uit kon schakelen. Weet iemand hoe deze app heet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.1K

Antwoorden (2)

Met een 'oudere' android telefoon kan dat niet. Je android telefoon moet namelijk beschikken over infrarood. Van de Samsungserie zijn dat de modellen S4 en S5.
Deze kun je als afstandsbediening gebruiken voor de televisie.
De 'app' die je daarvoor gebruikt zit al STANDAARD op de telefoon.

Overigens werkt deze app niet op alle digiborden. Beetje afhankelijk van of er een beamer/tv is en wat voor één.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ligt er ook aan of de beamer is voorzien van internet, zo ja zijn er vast wel apps