Hoe kan ik het beste mijn programma's overzetten?

Ik heb recentelijk mijn Windows 8 installatie op mijn HDD (2TB) gebroken, en toen een SSD (30GB) met Windows 8.1 in mijn pc gezet. Al mijn programma's en zo zijn nog intact op de HDD, alleen ik wil graag een link leggen tussen de programma's op mijn HDD en op mijn SSD, als in dat ze geregistreerd staan als geïnstalleerd. Is dit überhaupt wel mogelijk en zo ja, hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet mogelijk, niet doen. Gewoon opnieuw installeren.

Toegevoegd na 4 minuten:
30GB SSD is overigens veel te klein. Windows 8 snoept alleen al bijna 20GB op. Je zal dus sowieso alles op D moeten (her)installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Was ik zelf ook al bang voor, heb inderdaad slechte ervaring met het veranderen van de locatie van de program files. 30GB SSD is voor nu de enige optie die ik heb, maar ik ben het er mee eens dat dat wel te klein is. Nog steeds bedankt voor de snelle reactie.

Andere antwoorden (1)

Als je nog kan starten van de harddisk, kan je overwegen een complete (clone) van hdisk naar ssd te maken, de huidige ssd word dan wel gewist.