Hoe kan ik de ondertitelingkleur van netflix op de tv veranderen?

Ik ben al naar de site geweest, en heb daar via ondertitels de kleuren normaal ingesteld maar het werk echt niet, ik heb een witte achtergrond met roze omtrek en witte letters, dus ik zie totaal niks van de ondertiteling.
Heeft iemand hier antwooord op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet kun je de kleur van de ondertiteling bij Netflix niet veranderen. Afhankelijk van het besturingssysteem dat je gebruikt (Android, iOS, Windows, OS X, Chromecast, ect.) is de ondertiteling wit of geel. Netflix eens op een ander besturingssysteem openen zou dus een oplossing kunnen zijn, al kun je dan misschien niet meer op je tv naar Netflix kijken.