Waar kan ik een php ssh terminal vinden?

Ik wil graag een php script voor een gratis online ssh terminal. Dus ik wil geen shell_exec('commando hier') maar echt een client dat ik mijn server, poort, gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen en dat ik dan kan inloggen. Ik wil deze graag op mijn EIGEN server hosten dus geen online programma van een externe website

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

SSH terminal emulatie in PHP bestaat niet echt, is ook lastig te implementeren.
Echter zijn er genoeg alternatieven met AJAX/JS zoals Shell-In-A-Box of GateOne, Commander. Ik gok erop dat jouw doel ergens een SSH sessie op te zetten op een netwerk waar alle poorten geblocked zijn behalve 80, 443?
Kijk hier eens naar: http://www.tecmint.com/shell-in-a-box-a-web-based-ssh-terminal-to-access-remote-linux-servers/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Het werkt! Inderdaad wil ik een ssh sessie met alle poorten geblokkeerd behalve 80 en 443. Ik hoop dat dit daar werkt. Ik kan het nu nog niet testen maar thuis werkt het prima. Weet je ook hoe ik root login kan toestaan?? Ik weet dat het niet aangeraden word maar weet je hoe dat moet? Ik heb een CentOS 6.5 server draaien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet nooit als root een SSH sessie starten, login als gebruiker en 'imperonate' als root met: sudo -i
Maar als je het echt echt echt wilt dan moet je /etc/ssh/sshd_config
aanpassen en dan 'PermitRootLogin no' op yes zetten en daarna
de sshd restarten met 'service sshd restart'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In ssh staat PermitRootLogin al op yes alleen werkt dit niet. Via PUTTY log ik al in via root alleen via Shell-in-a-box krijg ik geen toegang via root. Is hier een manier voor?