kan ik deze pc nog later upgrade of zelfs veranderen alleen de processor?

Hier de spec;
intel core i5 4690
16ram
2tb
Samsuns SSDkaart 128gb
650W
Msi geforce gtx 770
Msi z87 g41 pc mate socket 1150

Toegevoegd na 6 minuten:
Bijvoorbeeld van e en i5 4690 naar ewn i7 4690

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In principe kan je hier alles aan upgraden of veranderen zolang je maar de juiste socket of slot aanhoudt. Dus een
CPU met 1150 pins
PCIe videokaart
DDR3 RAM
HDD of SSD met SATA.

Ik gok dat je deze i7 bedoelt:
http://tweakers.net/pricewatch/394885/intel-core-i7-4790k-boxed/specificaties/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja , kan ik dan alleen de processor veranderen zonder de moederbord te veranderen zelfde socket
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan. De vraag is of je er iets van zal merken in games. http://www.anandtech.com/show/8227/devils-canyon-review-intel-core-i7-4790k-and-i5-4690k/5
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet bij games maar wel de snelheid en bij programma s