ik heb 2 monitoren het ene scherm wordt niet herkend daarmee gebruik ik vga hebben jullie een idee waar het aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn vele mogelijkheden. Hoe minder jij vertelt over de situatie hoe kleiner de kans is dat we de oplossing vinden. -sommige videokaarten sturen maar over 1 uitgang tegelijk
-veel pc's hebben een videokaart met uitgang(en) en een videouitgang op het moederbord, een van de twee uitgangen(videokaarten) wordt dan maar gebruikt Het laatste kan je zien door naar de achterkant te kijken. Zitten de uitgangen direct naast elkaar of zitten ze op verschillende plekken.

Antwoorden (1)

Beiden monitoren met een VGA kabel? Beiden op dezelfde videokaart? Welke versie van Windows? Zitten er instellingen voor meerdere monitoren in het stuurprogramma van de videokaart (AMD of nVidia)? Heb je gekeken in de bureaublad eigenschappen en dan bij de resolutie instellingen?