Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je naar Android overschakelen vanaf een Windows 8 pc ?

ik weet dat je op bijv. Een Mac kan overschakelen tussen Windows en iOS zelf allen ik vroeg me af of dat ook kon op een Windows 8 en dan naar Android en hoe heet dat programma dan

Toegevoegd na 13 uur:
Bedankt voor je andwoord http://www.goeievraag.nl/profiel/Wavaria maar weekt het ook op een Windows2 iin 1 diverse of nog beter het liefst een programma dat je vanaf Android naar Windows kan gaan want ik vindt de gok nog al groot om een Windows tablet te koeien en dan dat de Android niet werkt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dan zul je een virtuele machine aan moeten maken op je PC, dat kan met het programma Virtualbox en een Android versie die geschikt om hiermee om te gaan. In de bron vind je een uitgebreide handleiding over hoe je dit precies doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je andwoord Wavaria maar weekt het ook op een Windows2 iin 1 diverse of nog beter het liefst een programma dat je vanaf Android naar Windows kan gaan want ik vindt de gok nog al groot om een Windows tablet te koeien en dan dat de Android niet werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je een dualboot-systeem?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik wil we graag dat zeg maar het ook bestuurbaar kan zijn door het touchscreen en ik denk dat dat met vitulbox niet het geval is ik ken wel dat je gwn ze allebij hebt en uit de bios het moet doen maar ik wil seg maar overshakelen maar allebij acctiev houden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is dat, helaas, niet mogelijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding