Komt windows 8.2 uit?

Een vriend van me vertelde dat deze maand windows 8.2 uitkomt. Is dit waar want ik kan hier niks over vinden.

Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is geen sprake van Windows 8.2, wel is Windows 10 in ontwikkeling.

Toegevoegd na 12 minuten:
Er zijn een hoop speculaties over de redenen dat het Windows 10 heet en geen Windows 9.
De nieuwste versie zou zo veel beter zijn, dat het niet eens meer "Windows 9" waardig is, maar het meteen Windows 10 is.
Een ander idee is dat oude, slechte scripts verkeerd gelezen zouden kunnen worden door de voorgaande Windows 95 & 98, maar dit vibd ik persoonlijk een beetje onzin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Klopt gewoon. Snap de min niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tis dr maar ééntje ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toen ik het zei de enige. Dan staat ie helemaal zo raar bij een goed antwoord.